Jako, że ofertę interaktywnej strony internetowej, kierujemy do gabinetów, praktyk i klinik, które:
- nie posiadają strony internetowej,
- posiadają stronę internetową, która stanowi tylko wizytówkę praktyki i trudno przez takie rozwiązanie osiągnąć wymierne korzyści w praktyce,
- posiadają starą stronę internetową, a oczekują nowej, intuicyjnej w nawigacji i nowoczesnej graficznie lub dla tych, co potrzebują pełny tzw. redesign,
- rozważają audyt posiadanej strony wraz z oceną przydatności do pozycjonowania i spójności z wizerunkiem i promocją usług praktyki.
te poszczególne fazy projektowania, różnią się od siebie ponieważ punkt startowy jest inny. Natomiast zasady, które powinny być spełnione, aby interaktywna strona spełniała swoją funkcje i zadania są podobne. W fazie projektowej ustalamy z Państwem indywidualny projekt graficzny (możemy wybierać z ok. 7000 podstawowych możliwości i dodawać indywidualne kolorystyki i rozwiązania) związany z logotypem i charakterem prowadzonego profilu działalności medycznej (rodzinna, specjalistyczna, pediatryczna, ogólna etc.). Staramy się połączyć Państwa doświadczenia i wizje rozwoju praktyki z naszym doświadczeniem komunikacyjnym i zasadą funkcjonalności interfejsu strony tzw. User experience i wymogami jakie stawia środowisko internetowe, aby strona mogła być dobrze pozycjonowana, łatwo aktualizowana, czytelna i wspierająca Państwa brand.
Projektując interaktywną stronę internetową możemy korzystać z gotowych Państwa materiałów informacyjnych lub na ich podstawie zredagować materiały informacyjne (jest to dodatkowa usługa poza wykonaniem strony internetowej copywriting wg. zasad czytelnej komunikacji z pacjentem i najwyższych standardów środowiska internetowego. Takle wykonanie pozwala osiągnąć cel jakim jest zwiększenie atrakcyjności Państwa praktyki dla pacjentów obecnych i potencjalnych.
Ustalamy również przewidywany czas całego procesu powstania interaktywnej strony internetowej wraz z liczbą podstron, funkcjonalności, zdjęć, filmów, i dodatkowych działań do wykonania. Przygotowujemy bilans otwarcia, który dla istniejących już stron trwa ok. 2 tygodni, a jest to analiza: merytoryczna, funkcjonalna i statystyczna obecnej strony jak i określenie Państwa oczekiwań, co do finalnego efektu. Analiza jest oparta na faktach i wnioskach płynących i ilości odsłon, słów kluczowych zainteresowania poszczególnymi usługami etc.
Na bazie technicznej specyfikacji ustalamy z Państwem całościowy czas wykonania stron i sposób dogodnej komunikacji interaktywnej w oparciu o wszystkie możliwe metody komunikacji i pory dnia (tzw. Kontakt serwis 24h).