Praktyka, podobnie jak inne firmy działające w interakcji z otoczeniem zewnętrznym, gdzie Państwa pacjent narażony jest na kontakt z wieloma markami z rożnych obszarów rynku, musi wykreować swój wizerunek i zdobyć rozpoznawalność w oczach pacjentów. Praktyka powinna prowadzić promocje marki w oczach pacjenta również używając metod nie tylko związanych z promocja oferowanych usług, ale promocja marki praktyki w sposób pozwalający budować zaufanie i profesjonalizm w odbiorze pacjenta. Chcąc być dostrzeżony przez pacjentów tworząc czy rozwijając praktykę koncentrujecie się Państwo na pacjentach swoich, potencjalnych pacjentach, ofertach, planach leczenia etc.
W miarę rozwoju firmy zauważacie Państwo jak duże znaczenie ma dla jej widoczności na rynku system czytelnych komunikatów wizualnych z poprawnym i spójnych użyciem logo czy informacji o usługach praktyki. Z czasem dla praktyki marka staje się najcenniejszym składnikiem majątku wzbudzający pozytywne emocje.
W ramach oferowanych usług iPraktyka oferuje opracowanie następujących elementów identyfikacji wizualnej koniecznej do spójnego kreowania marki i jej wymiarów w oczach pacjentów:
- logotypy nowe i redesign, czy rebranding,
- Brandbook czyli strategia używania logotypu, aby zwiększyć spójność oddziaływania marki podczas jej promocji i wydatków, które Państwo ponoszą na promocje we wszystkich mediach
- merytoryczne teksty, materiały, prezentacje promujące brand praktyki i usługi
- materiały merytoryczne i promocyjne pomocne w budowie strony internetowej i pozycjonowaniu SEO
- materiały graficzne spójne z brandem praktyki incl. projekty papieru firmowego, wizytówek , ulotek, wizualizacja w mediach elektronicznych,
- tapety do maila,
- materiały promocyjne incl. ulotki,
- banery projekty,
- gadgety silnie kojarzące się z brandem i usługami praktyki
Materiały Informacyjne – usługi „copywriting”
W zmieniających się sposobach komunikacji z pacjentem i naturalna migracji w treści informacji z sloganów do konkretnych zrozumiałych dla pacjenta informacji materiały informacyjne o usługach medycznych staja się bardzo istotnym i trafiającym do wyobraźni pacjentów narzędziem komunikacji. Materiały informacyjne powinny mieć tez odpowiedni język przekazu i formę spójna ze sposobem komunikacji, jaki promuje i preferuje dana praktyka.
Dodatkowo w mediach elektronicznych materiały informacyjne powinny być poddane odpowiednim rygorom, co ma bardzo istotny wpływ na zoptymalizowania strony pod katem jej atrakcyjności w wielu wyszukiwarkach. Dlatego jeśli bierzemy odpowiedzialność za budowanie wizerunku praktyki czy budowę interaktywnej strony internetowej lub pozycjonowanie strony praktyki staramy się dać pod rozwagę Państwa skorzystanie z naszych usług w zakresie projektowania materiałów informacyjnych (copywriting).
Aby pogodzić ww. cele stawiane przed materiałami informacyjnymi to najlepszym rozwiązaniem jest połączenie Państwa profesjonalizmu w opisywaniu świadczonych usług z naszym doświadczeniem, co do sposobu komunikacji, prawidłowego i zrozumiałego języka dla pacjentów.