W ramach usług i rozwiązań oferujemy opracowanie następujących elementów identyfikacji wizualnej koniecznej do spójnego kreowania marki i jej wymiarów w oczach pacjentów:
- logotypy nowe i redisign, czy rebranding,
- Brandbook czyli strategia używania logotypu, aby zwiększyć spójność oddziaływania marki podczas jej promocji i wydatków, które Państwo ponoszą na promocje we wszystkich mediach
- merytoryczne teksty, materiały, prezentacje promujące brand praktyki i usługi
- materiały merytoryczne i promocyjne pomocne w budowie strony internetowej i pozycjonowaniu SEO
- materiały graficzne spójne z brandem praktyki incl. projekty papieru firmowego, wizytówek , ulotek, wizualizacja w mediach elektronicznych
- tapety do maila,
- materiały promocyjne incl. ulotki,
- banery projekty.
- gadgety silnie kojarzące się z brandem i usługami praktyki
Opis świadczonych usług Państwa praktyki i materiały Informacyjne – usługi „copywriting”
W zmieniających się sposobach komunikacji z pacjentem i naturalnej migracji w treści informacji ze sloganów do konkretnych zrozumiałych dla pacjenta informacji materiały informacyjne o usługach medycznych staja się bardzo istotnym i trafiającym do wyobraźni pacjentów narzędziem komunikacji. Materiały informacyjne powinny mieć tez odpowiedni język przekazu i formę spójna ze sposobem komunikacji, jaki promuje i preferuje dana praktyka.
Dodatkowo w mediach elektronicznych materiały informacyjne powinny być poddane odpowiednim rygorom, co ma bardzo istotny wpływ na zoptymalizowania strony pod katem jej atrakcyjności w wielu wyszukiwarkach. Dlatego jeśli bierzemy odpowiedzialność za budowanie wizerunku praktyki czy budowę interaktywnej strony internetowej lub pozycjonowanie strony praktyki staramy się dać pod rozwagę Państwa skorzystanie z naszych usług w zakresie projektowania materiałów informacyjnych (copywriting).
Aby pogodzić ww. cele stawiane przed materiałami informacyjnymi to najlepszym rozwiązaniem jest połączenie Państwa profesjonalizmu w opisywaniu świadczonych usług z naszym doświadczeniem, co do sposobu komunikacji, prawidłowego i zrozumiałego języka dla pacjentów.